"Ақмола  облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пригородное ауылының Абай атыңдағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
КГУ"Общеобразовательная школа имени Абая села Пригородное отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области.

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Білім беру процесінде жасанды интеллектті пайдалану" семинары

01.12.2024

Кіріспе

Цифрлық ғасырда жасанды интеллект (ЖИ) әртүрлі салаларда, соның ішінде білім беруде де негізгі құралға айналуда. Оқытуда ЖИ мүмкіндіктерін тиімді пайдалану үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді меңгеру қажет. 29 қарашада физика және информатика пәнінің мұғалімі Е.А.Хакимның өткізген семинары дәл осыған арналды.

__________________________________________________________________

Семинардың  мақсаты мен міндеттері

Семинардың негізгі мақсаты – мұғалімдерді білім беру тәжірибесіндегі жасанды интеллект мүмкіндіктерімен таныстыру және оларға ЖИ  технологияларын оқу үдерісіне енгізу  құралдарын беру.

Тапсырмалардың ішінде:

     • ЖИ жұмысының қағидаттарын және оның оқытудағы қолданылуын түсіндіру

     • Білім беру платформаларында ЖИ қолданудың өмірден алынған мысалдарын көрсету.

     • Технологияны  қолданудың  этикалық және  педагогикалық  аспектілерін  талқылау.

__________________________________________________________________

 Семинардың негізгі тақырыптары:

 

 1. Жасанды интеллект түсінігі және оның білім берудегі рөлі

Хакім Е.А. жасанды интеллект дегеніміз не, оның қалай үйренетіні және қандай мәселелерді шешетіні туралы егжей-тегжейлі айтып берді. ЖИ қолдану мысалдары келтірілді: оқытуды  жекелендіру, тапсырмаларды  тексеруді автоматтандыру, бейімдеу тесттерін әзірлеу.

2. Мұғалімдерге арналған практикалық құралдар

Семинарға қатысушыларға ЖИ базасында білім беру платформалары мен құралдары көрсетілді, олар:

o ChatGPT және мәтіндер мен оқу материалдарын әзірлеуге көмектесу үшін ұқсас боттар.

o Жеке оқыту жоспарларын жасауға арналған EdTech платформалары.

o Оқушылардың үлгерімін автоматты талдауға арналған бағдарлама.

3. Кейс-әдістер: нақты жағдайларда ЖИ қолдану мысалдары

Мұғалім өз тәжірибесінен мысалдармен бөлісті, онда ЖИ оқушыларға күрделі тақырыптарды жақсы түсінуге көмектесті, мысалы, физика заңдарын зерделеу үшін виртуалды зертханаларды пайдалану арқылы.

4. Этикалық мәселелер

Оқушылардың деректерінің құпиялылығын сақтау маңыздылығына, сондай-ақ технология мен мұғалім мен оқушының өзара тірі іс-қимылы арасында тепе-теңдікті табу қажеттілігіне ерекше назар аударылды.

5. Шеберлік сыныбы: ЖИ-ні сабақтарға қалай біріктіру керек

Семинардың практикалық бөлімінде қатысушылар оқу тапсырмаларын әзірлеу, тесттер жасау және деректерді визуализациялау үшін ЖИ қолдануға тырысты. Мысалы, физика бойынша интерактивті тапсырмалар жасалды, оларда ЖИ күрделілік деңгейін автоматты түрде таңдады.

 

Қатысушылардың пікірлері

Мұғалімдер семинардың практикалық бағытын, күрделі тақырыптар мен шабыттандыратын тәсілдерді Хаким Е.А. баяндаудың қолжетімділігін атап өтті. Көбісі алған білімдерін өз жұмыстарында қолдануға дайын екендіктерін, сондай-ақ ЖИ бойынша қосымша курстардан өту мүмкіндігіне қызығушылық танытты.

 

 

__________________________________________________________________

 

Қорытынды

Семинар жасанды интеллект технологиясының көмегімен білім беру процесін жаңғырту жолындағы маңызды қадам болды. Физика және информатика пәнінің мұғалімі Е.А. Хаким ЖИ - бұл мұғалімді алмастыру емес, оқытудың тиімділігі мен оқушылардың тартымдылығын арттырудың қуатты құралы екенін көрсетті.

Мұндай бастамалар педагогтарды цифрлық қоғам жағдайында жұмыс істеуге дайындауға ықпал етеді, сондай-ақ оқу технологияларының жаңа буынын құру үшін ЖИ әлеуетін ашуға көмектеседі.

 

 

 

Директордың ОТ жөніндегі орынбасары                    А.Н.Хасенова

Просмотров: 246


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст