Атласты қолдану неге маңызды?
Қазақстандағы білім беру жүйесі мен еңбек нарығының өткір проблемаларының бірі мектеп оқушыларын кәсіптік бағдарлау жүйесі тиімділігінің төмендігі болып табылады. Нәтижесінде, біз еңбек нарығының жүйелі ауытқуларын, кейбір мамандардың тапшылығын және басқа мамандардың артығын, депрофессионализацияны және біліктілігі төмен жұмыс күшінің өсіп келе жатқан сегментін аламыз.
9-11 сынып оқушылары еңбек нарығына ЖОО-да немесе колледжде оқығаннан кейін 5-7 жылдан кейін келеді. Осы уақытқа дейін еңбек нарығының ландшафты айтарлықтай өзгеруі мүмкін. Қарқынды технологиялық даму жағдайында кәсіптер мен жұмыс орындары тез өзгереді, ескіреді және жоғалады. Сондықтан, жастарды және мемлекетті жақын арада өзекті болмайтын дағдыларды игеруге уақыт пен ақшаны ысырап етпеуге және оларды қажетті мамандықтарға бағыттауға жол бермеу үшін нарықты бақылау, болжау жүргізу және алынған ақпаратты барлық мүдделі тараптарға жүйелі түрде тарату қажет.